Elállás

Visszaküldési információ 

A csomag átvétele után kérjük, ellenőrizd le a tartalmát. Ha a megrendelt termék valamelyike minőségileg nem megfelelő, vagy méretbeli problémád van, akkor lehetőséget biztosítunk, hogy gyorsan és kényelmesen visszaküldhesd részünkre a termék(ek)et. FIGYELEM! Egyedileg, méretre készült ruhákat nem áll módunkban visszavenni.

Milyen termékeket küldhetsz vissza?

Rendelésed során élhetsz a  45/2014 (ll.26.) sz. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. A szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhatsz. Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatérítjük.

Mire figyelj?

  • Az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vevő viseli.
  • Az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat a Vevő köteles megtéríteni.
  • Csak sértetlen, eredeti állapotban lévő terméket tudunk visszavásárolni,  amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásában. (pl. a megvásárolt ruhát felpróbálás előtt semmiképpen se mosd ki, ne vedd le róla a címké(ke)t, mert ha nem is felel meg, sajnos csak abban az állapotban van módunk visszavenni, amelyben elküldtük). A visszaküldendő termék nem lehet használt, kopott, láthatóan viselt/hordott, az ilyen állapotú termékeket sajnos nem tudjuk visszavenni és visszapostázzuk vásárlónknak.

Hogyan tudok terméket visszaküldeni?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@graziastore.hu e-mail címen. Írd meg a rendelési azonosítót, és a visszaküldendő termék cikkszámát és nevét (minden adatot a számlán találsz) és röviden a problémádat (sérült, nem megfelelő méret, stb.).
A termék(ek) visszaküldését csak postai úton illetve futárszolgálat igénybevételével tudjuk elfogadni.
A futár csak a megfelelően becsomagolt termékeket tudja elszállítani az általad megadott helyszínről.

Kérjük, hogy visszaküldés esetén, amennyiben módodban áll, a termék eredeti, sértetlen csomagolását is küldd vissza. A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.
Postai csomagként juttasd el a terméket Ügyfélszolgálatunk címére:
2161, Csomád Halom utca 2/A
Az eredeti számlát ne felejtsd el berakni a csomagba, csak így tudjuk feldolgozni a kérésed.