Visszaküldési információ
A csomag átvétele után kérjük, ellenőrizd le a tartalmát. Ha a megrendelt termék valamelyike minőségileg nem megfelelő, vagy méretbeli problémád van, akkor lehetőséget biztosítunk, hogy gyorsan és kényelmesen visszaküldhesd részünkre a termék(ek)et. FIGYELEM! Egyedileg, méretre készült ruhákat nem áll módunkban visszavenni.
Milyen termékeket küldhetsz vissza?
Rendelésed során élhetsz a 45/2014 (ll.26.) sz. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. A szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhatsz. Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatérítjük.
Mire figyelj?
Hogyan tudok terméket visszaküldeni?
Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@graziastore.hu e-mail címen. Írd meg a rendelési azonosítót, és a visszaküldendő termék cikkszámát és nevét (minden adatot a számlán találsz) és röviden a problémádat (sérült, nem megfelelő méret, stb.).
A termék(ek) visszaküldését csak postai úton illetve futárszolgálat igénybevételével tudjuk elfogadni.
A futár csak a megfelelően becsomagolt termékeket tudja elszállítani az általad megadott helyszínről.
Kérjük, hogy visszaküldés esetén, amennyiben módodban áll, a termék eredeti, sértetlen csomagolását is küldd vissza. A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.
Postai csomagként juttasd el a terméket Ügyfélszolgálatunk címére:
2161, Csomád Halom utca 2/A
Az eredeti számlát ne felejtsd el berakni a csomagba, csak így tudjuk feldolgozni a kérésed.